“Společně dáváme studiu smysl.”

“Konstrukce vaší práce musí vydržet i případné zemětřesení při obhajobě.”

AKTUALITY

student

Co, jak a proč připravit, zpracovat, napsat a zhodnotit (obhájit)

Populární učebnice převedená do interaktivní formy elektronické učebnice přímo na Vašem tabletu! 

Máte psát absolventskou práci a nikde jste se nedočetli CO, JAK a PROČ připravit, zpracovat, napsat a zhodnotit (obhájit)? Pak je tu pro Vás naše interaktivní učebnice od Ing. Františka Francírka, Ph.D.

Učební příručka s názvem Absolventská práce. Co, jak a proč připravit, zpracovat, napsat a zhodnotit (obhájit) je určena studentům vyšších odborných škol, případně také jejich pedagogům. Studentům chce být blízká už tím, že je psaná ve formátu absolventské práce. Celý proces přípravy, zpracování, sepsání a zhodnocení (obhajoby) absolventské práce je složen z řady dílčích kroků. Grafická pomůcka v podobě barevného označení jednotlivých kapitol vám je představuje v podobě jednoduché skládanky, úzce provázané s tématem psaného textu. Poté, dle charakteru a významu, následuje využití daného kroku jako stavebního kamene. V kapitolách je problematika nejdříve vysvětlena a následně jsou vám dány k dispozici nástroje, které vám pomohou v jednotlivých etapách absolventské práce.

Interaktivní příručka na tabletu každého studenta! Otevřete ji jak v systému Android, tak v IOS. To vše na portále InScriptum, který jsme pro vás vytvořili. 

InScriptum

InScriptum je centrální elektronická knihovna určena zejména pro vyšší odborné školy, která studentům a pedagogům zjednodušuje přístup k elektronickým interaktivním výukovým materiálům, které potřebují pro studium. Celý systém je určený pro tablety na platformách Apple iOS a Android. Materiály, které jsou k dispozici zdarma, je taktéž možné otevřít na webovém portálu InScriptum.cz.
 

PŘEJÍT NA InScriptum

 

O autorovi učebnice

Ing. František Francírek, Ph.D. je daňový poradce (předseda představenstva Locke & Hobbes a.s.), neziskový manažer (zakladatel a předseda správní rady Nadace táta a máma), učitel (VŠE, bakalářský seminář, kurs převodních cen, vedení studentských prací), lektor (Vox) a kouč.

Ukázka z předmluvy učebnice:

Veškeré informace lze chápat jako odpovědi na tři klíčové otázky – co, jak a proč? Člověk buď něco neví (co?), neumí (jak?) nebo nechce (proč?). Pomoci mu mohou informace v adekvátní podobě.

Učební příručky k problematice všech stupňů studentských závěrečných kvalifikačních prací předkládají značné množství informací coby odpověď na otázku co? Co (jaké věci) by měl student vědět a znát. Stejně pak tyto příručky zpřístupňují odpověď na otázku jak? Jak by měl tyto věci dělat (správně). Tím však zpravidla končí. Tato příručka má jejich (v těchto dvou ohledech jistě mnohdy detailní a precizní) výklad doplnit (tedy nikoli nahradit!) o druhou část odpovědi na otázku jak a také na otázku proč.